ملت ایران در پشتیبانی از انقلاب هم‌قسم شده‌اند
کد خبر: 4143782
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

ملت ایران در پشتیبانی از انقلاب هم‌قسم شده‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه اما مردم بابصیرت براساس باور، ایمان و اعتقادات خود در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، گفت: ملت ما برای دفاع از ولایت و انقلاب هم‌قسم شده‌اند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 6 خرداد، در همایش بزرگداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی که در یادمان مصدومان شیمیایی سردشت برگزار شد، گفت: حماسه‌های کم‌نظیری که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد، همچنین آزادسازی خرمشهر باعث شد، احساسات ملی و وطن‌پرستی همچنین غیرت دینی مردم بیش از پیش برانگیخته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن اینکه، یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی را گرامی داشت، گفت: حماسه‌های دفاع مقدس تبلور پیروزی یک ملت بود، پس باید یاد و خاطره این روزهای بزرگ را گرامی بداریم.

 وی با بیان اینکه، امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب امروزه با تمام ظرفیت خود وراد میدان شده‌اند، با تمام توان در تلاش هستند، تا اندیشه‌های نسل جوان را شیفته و فریفته خود کنند، افزود: برکسی پوشیده نیست، دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون انواع جنگ و هجمه‌های سنگین علیه ملت و انقلاب ترتیب داده‌اند.

فیاضی با بیان اینکه اما مردم بابصیرت براساس باور، ایمان و اعتقادات خود در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، گفت: ملت ما برای دفاع از ولایت و انقلاب هم‌قسم شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه، در مقابل این هجمه‌های سنگین دشمنان باید برای تبیین، روشنگری و آگاه‌سازی به صورت جهادی تلاش کنیم، ادامه داد: همچنین از سوی دیگر زمینه را برای بصیرت‌افزایی سایر اقشار بخصوص نسل جوان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در ابعاد مختلف تبیین و روشنگری‌های لازم باید انجام گیرد، گفت: ملت ما در هر گوشه از خاک ایران اسلامی جانانه بدون سلاح و مهمات علیه دشمنان دفاع کردند و جنگیدند، که اکنون نیز با همان روحیه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha