طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان داد
کد خبر: 4143786
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
برای نخستین بار

طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان داد

ثبت‌نام نهمین دوره طرح ملی «رحله» در قالب حفظ شبانه‌روزی جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره در تابستان ویژه آقایان ۱۴ تا ۲۲ سال در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است.

طرح ملی رحله

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قائدی، مسئول طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه این طرح امسال برای نخستین بار در استان و در مدرسه علمیه قائمیه فرخ‌شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام نهمین دوره طرح ملی «رحله» در قالب حفظ شبانه‌روزی جزء 30 و سوره مبارکه بقره در تابستان ویژه آقایان ۱۴ تا ۲۲ سال در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح از سوی مؤسسه بیت‌الحزان استان فارس و همکاری مدرسه علمیه فرخ‌شهر برگزار می‌شود که علاوه بر حفظ قرآن کریم با اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس‌های اخلاق و احکام، برنامه‌های ورزشی روزنانه، کلاس‌های تجوید، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، تفسیر قرآن کریم و ... همراه خواهد بود.

قائدی با بیان اینکه طرح ملی رحله از 15 تیرماه تا 31 مردادماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به آدرس https://beytolahzan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha