طرح «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4143788
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

طرح «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» در یزد اجرا می‌شود

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از اجرای طرح «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور» در قالب برگزاری دوره توانمندسازی و تربیت مربی ویژه رابطان مهدویت مدارس خبر داد.

محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، امروز، 6 خردادماه در نشست ارزیابی فعالیت‌های مشترک مهدوی این نهاد و آموزش و پرورش استان، گفت: خوشبختانه در آموزش و پرورش استان یزد به بحث مهدویت توجه‌ ویژه‌ای می‌شود و در کشور زبانزد است که توجه ویژه به تدوین و ابلاغ دستورالعمل طرح تربیت مهدوی به مدارس از آن جمله است.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و بنیاد استان به امضا رسید که برخی مفاد تفاهم‌نامه اجرا شد و امیدواریم مابقی امسال اجرا شود. از برنامه‌های اجرا شده در حوزه مهدویت در سطح مدارس می‌توان به اجرای طرح «یاران موعود» در مدارس، اجرای «زنگ بیعت» در مدارس به مناسبت نهم ربیع، احیای شب نیمه‌شعبان دانش‌آموزی، دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی ویژه سه شهرستان، اجرای طرح «یاران آفتاب» در مراکز سه شهرستان تفت، زارچ و اشکذر، همایش «معلم، نماز و مهدویت» با حضور استاد قرائتی ویژه رابطان مهدویت مدارس اشاره کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد اظهار کرد: دوره ضمن خدمت با عنوان «مهدویت، انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه کارمندان دولت در سطح استان برگزار شد و امیدواریم با تدابیر در نظر گرفته شده، بتوانیم این دوره را امسال در آموزش و پرورش برگزار کنیم.

دبیر شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان یزد گفت: به دنبال توصیه‌های آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، جهت توانمندسازی معلمان زمینه‌ساز ظهور سه طرح برای امسال در نظر گرفته شده که طرح اوقات فراغت تابستانه با عنوان «بوستان مهدوی»، اجرای طرح «یاران آفتاب» در مراکز پیش‌دبستانی و همچنین طرح «تربیت معلم زمینه‌ساز ظهور»، در قالب اجرای دوره توانمندسازی و تربیت مربی ویژه رابطان مهدویت مدارس از جمله این طرح‌هاست.

انتهای پیام
captcha