درخشش شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه
کد خبر: 4143838
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

درخشش شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه

نمایندگان شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری توانستند سه رتبه برتر کشور را در رشته‌های حفظ و قرائت تحقیق در مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران کسب کنند.

محمدصادق حیدری، قاری ممتاز چهارمحال و بختیاری

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه موسوم به «بهار در بهار» به میزبانی شرکت گاز استان مازندران از دوم تا پنجم خردادماه در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات قرآن ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران با حضور بیش 240 نفر از برگزیدگان سراسر کشور و از جمله شش نماینده چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی نمایندگان شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در این دوره از مسابقات، ادامه داد: «آذر طاهری» در رشته حفظ ۲۵ جزء حائز مقام نخست کشور شد؛ همچنین «سمیه کاظمی» در حفظ کل قرآن کریم مقام دوم کشور را کسب کرد.

حیدری ادامه داد: بنده نیز توانستم در رشته قرائت تحقیق مقام نخست کشور را کسب کنم. همچنین افتخار داشتم برای نخستین بار در تاریخ فعالیت‌های قرآنی استان، تلاوت آغازین آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران را اجرا کنم.

این چهره قرآنی استان بیان کرد: در مرحله فینال، از هر رشته حدود 12 نفر شرکت داشتند که در طی چهار روز در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

حیدری با تصریح اینکه سال گذشته سه نماینده از شرکت گاز استان در فینال مسابقات قرآن شرکت داشتند، گفت: در سال 1401 استان ما موفق شد سه جایگاه نخست کشور را در رشته‌های حفظ و قرائت ترتیل در این رویداد مهم قرآنی کسب کند که خوشبختانه امسال نیز توانستیم این درخشش را تکرار کنیم.

انتهای پیام
captcha