حضور گروه جهادی «منتظران ظهور» قم در کمیجان
کد خبر: 4143959
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

حضور گروه جهادی «منتظران ظهور» قم در کمیجان

فرمانده سپاه کمیجان گفت: گروه جهادی پزشکی «منتظران ظهور» دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور در درمانگاه ایثار کمیجان به ارائه خدمات درمانی پزشکی به عموم مردم پرداختند.

اقدامات گروه های جهادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ نعمت کمیزی، فرمانده سپاه کمیجان، از حضور گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور در درمانگاه ایثار کمیجان خبر داد و گفت:گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور در درمانگاه ایثار کمیجان به ارائه خدمات درمانی پزشکی به عموم مردم پرداختند.

وی افزود:این گروه جهادی در یک اردوی یکروزه با ارائه خدمات پزشکی درمانی در قالب ویزیت رایگان از جمله پزشک زنان و زایمان، اطفال و کودکان، فوق تخصص ریه به همراه سه دندانپزشک و 11 دانشجوی پزشکی فعالیت جهادی داشتند.

سرهنگ کمیزی خدمت بی‌منت را رویکرد اصلی و مهم بسیج و سپاه دانست و گفت: همواره مردم یاری و در کنار مردم بودن مأموریت اصلی سپاه و بسیج است و در شهرستان کمیجان محور اقدامات این سپاه تکیه بر خدمات محرومیت‌زدایی خواهد بود.

فرمانده سپاه کمیجان گفت: هدف اصلی از راه‌اندازی درمانگاه ایثار در شهر کمیجان ارائه خدمات به عموم مردم به ویژه بسیجیان در سطح شهرستان است که تلاش داریم با برنامه‌ریزی های مستمر فعالیت‌های مستمری در این راه صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha