موضوعات تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات با اتحادیه مؤسسات قرآنی بررسی شد
کد خبر: 4144020
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
طی نشست رئیس سازمان دارالقرآن با مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی

موضوعات تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات با اتحادیه مؤسسات قرآنی بررسی شد

نشست بررسی موضوعات قابل واگذاری در حوزه قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی به اتحادیه موسسات قرآنی کشور، با حضور رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش ایکنا، نشست بررسی موضوعات قابل واگذاری در حوزه قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی به اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با حضور حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن، حسین بهبودی، مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی این سازمان و محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه برگزار شد.

در این نشست برنامه‌های اجرایی قابل همکاری و برون‌سپاری سازمان دارالقرآن الکریم در شش عرصه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌های مذکور پس از تبیین، به تدریج و بر اساس ظرفیت‌سازی و اعتماد‌سازی اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کشور، طی تفاهم‌نامه‌های مربوطه به اتحادیه‌ها واگذار شود.

عرصه‌های مطرح شده شامل سطح‌بندی مؤسسات قرآنی، توانمند‌سازی مدیران و کادر اجرایی مؤسسات، تدوین سند چشم‌انداز موسسات قرآنی ناظر به سند چشم‌انداز سازمان دارالقرآن الکریم، تدوین قوانین مورد نیاز مؤسسات جهت تبدیل شدن به قوانین و اسناد بالادستی، اعطای مدارک عمومی و تخصصی و نیز مساعدت جهت تطبیق ساختار مؤسسات با دستورالعمل جدید و به‌روزرسانی پروانه فعالیت مؤسسات است.

انتهای پیام
captcha