شرکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در جشنواره «فردا»
کد خبر: 4144085
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

شرکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در جشنواره «فردا»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از مشارکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در مرحله آموزشگاهی جشنواره فرهنگی هنری «فردا» خبر داد و گفت: این جشنواره به‌منظور استعدادیابی هنری و مهارتی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

جشنواره فردابه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سید‌اصغر سادات‌حسینی، از مشارکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در مرحله آموزشگاهی جشنواره فرهنگی هنری «فردا» خبر داد و گفت: این جشنواره به‌منظور استعدادیابی هنری و مهارتی دانش‌آموزان و سوق دادن آنها به سمت تولید آثار فاخر است که هرساله در رشته‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی، آوایی، ادبی، رسانه، فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه جشنواره فردا، در سال تحصیلی جاری در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری به‌صورت فرآیند محور در حال برگزاری است، اظهار کرد: آثار منتخب این جشنواره به دبیرخانه کشوری مسابقات در تهران ارسال می‌شود.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش‌آموزان استان در تابستان سال گذشته ۵۳ رتبه برتر کشوری جشنواره فردا را کسب کردند، گفت: ایجاد ظرفیت‌ فرهنگی و هنری در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدامی مفید و مؤثر در راستای پُر کردن اوقات سالم فراغت برای دانش‌آموزان است.
انتهای پیام
captcha