حماسه‌های دفاع مقدس نام رزمندگان را در تاریخ ماندگار کرد
کد خبر: 4144239
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

حماسه‌های دفاع مقدس نام رزمندگان را در تاریخ ماندگار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حماسه‌های بی‌نظیری که در دفاع مقدس خلق شد، نام و یاد رزمندگان اسلام را در تاریخ ایران ماندگار کرد.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 7 خرداد، در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باروق، گفت: حماسه‌های بی‌نظیری در طول هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام خلق شده است که همین موضوع باعث می‌شود نام و یاد رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود و سینه به سینه رشادت‌های آنها نقل شود.

وی، مقدس‌ترین جهاد را جهادی دانست که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گیرد، ادامه داد: در نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، رژیم بعثی عراق، جنگ را به کشور ما تحمیل کرد، استقلال کشور و ملت ما را مورد هجمه قرار داد. مردم غیور کشور ما اعم از زن و مرد، پیر و جوان از طبقه‌های مختلف اجتماعی مقابل این تهدیدها ایستادگی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملت بزرگ کشور ما در نهایت توانستند، دشمن متجاوز را از خاک میهن اسلامی بیرون برانند، گفت: ملت ما به واسطه پایمردی و روحیه ایستادگی که داشتند، توانستند از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین، هویت دینی و ملی کشورمان دفاع کنند.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، در کل سال به ویژه در چنین روزهایی باید برای ذکر معنویت، حماسه و رویدادهای جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس گام برداریم، گفت: تنها در این صورت است که می‌توانیم نسل جدید کشورمان را با مفاهیم و ارزش‌های انقلابی، ادبیات مقاومت و پایداری به بهترین شکل آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا خانواده‌ها نیز مسئولیت سنگینی برعهده دارند، ادامه داد: علاوه بر مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و رسانه‌ها، باید درون خانواده‌ها نیز موضوع جهاد تبیین به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha