اعزام نخستین کاروان حجاج زنجانی به سرزمین وحی
کد خبر: 4144699
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

اعزام نخستین کاروان حجاج زنجانی به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین کاروان حج تمتع این استان حدود یک بامداد روز سه‌شنبه از فرودگاه این شهر راهی سرزمین وحی شد.

اعزام نخستین کاروان حجاج زنجانی به سرزمین وحی

ابراهیم احدی، مدیرکل حج و زیارت استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: نخستین کاروان زائران حج تمتع زنجان ساعت ۵۵ دقیقه بامداد ۹ خرداد به تعداد ۲۳۰ زائر عازم شهر مدینه‌منوره شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶ پرواز طی سه روز و در حدود یک‌هزار زائر از فرودگاه استان زنجان به مدینه منتقل خواهند شد، اضافه کرد: پرواز دوم نیز روز ۹ خرداد سال‌جاری ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه به تعداد ۲۳۰ زائر انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر آن، یک کاروان در قالب ۹۳ نفر دیگر نیز از استان تهران که برای زنجان تخصیص یافته بود، چهارم خردادماه از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران عازم شدند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان اظهار کرد: شمار عوامل اجرایی کاروان‌ها نسبت به سال‌های گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته که این امر برای کاهش تعداد سهمیه اعزامی‌ها و به نفع زائران بوده است.

احدی افزود: توقع زائران بر این است که خدمات بهتری در شهر خود و در ایستگاه پروازی زنجان دریافت کنند، تا این فرودگاه مهیای پروازها و اعزام‌های بعدی به ویژه پروازهای حج عمره که امسال احتمال اعزام وجود دارد، باشد.

این مسئول اظهار کرد: بازگشت حجاج زنجانی از فرودگاه استان بر اساس برنامه اولیه به ترتیب در تاریخ ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha