رشادت‌های رزمندگان و شهدا باید برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 4145136
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

رشادت‌های رزمندگان و شهدا باید برای نسل جوان بازگو شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هر ملتی با قرآن و معنویت انس پیدا کرد از خطرات در امان خواهد ماند، گفت: اگر یادواره‌های شهدا نباشند دفاع مقدس و یاد شهدا در تاریخ محو خواهند شد؛ از این رو می‌بایست دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدا برای نسل‌های جدید بازگو شود.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تجلیل از نخبگان و برترین های قرآنی سپاه که امروز، ۱۰ خرداد در حسینیه ثارالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی نه تجهیزات داشت و نه امکانات، آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان شد معنویت، ایمان و قرآن بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان دستاوردهای انقلاب اسلامی را با توجه به توطئه‌های دشمنان غیر قابل وصف خواند و گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۴سال عمر خود، از موانع و خطرات زیادی عبور کرد؛ یکی از این موانع را اگر هر کشوری داشت نمی‌توانست از آن عبور کند و این به برکت انس گرفتن انقلاب اسلامی با قرآن است.

وی ضمن اشاره به اهمیت جهادتبیین در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهادتبیین یعنی از ۲۲بهمن ۱۳۵۷ تاکنون، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پس از عبور از موانع و خطرات فراوان، برای همگان بازگو شود.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه هر ملتی با قرآن و معنویت انس پیدا کرد از خطرات در امان خواهد ماند، گفت: اگر یادواره‌های شهدا نباشند دفاع مقدس و یاد شهدا در تاریخ محو خواهند شد؛ از این رو می‌بایست دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدا برای نسل‌های جدید بازگو کنیم.

انتهای پیام
captcha