وجوهات شرعی در محل قانونی خود هزینه شود
کد خبر: 4145215
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

وجوهات شرعی در محل قانونی خود هزینه شود

مدیرکل کمیته امداد اردبیل در دهمین جلسه شورای مدیران این نهاد گفت: وجوهات شرعی حاصل‌شده در کمیته امداد باید در محل قانونی خود هزینه و صرف شود.

وجوهات شرعی در محل قانونی خود هزینه شودبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان ۱۰ خرداد ماه، اردبیل در دهمین جلسه شورای مدیران این نهاد اظهار کرد: امام رضا (ع) برکت و لطف بی‌پایان الهی در سرزمین عزت و شرافت ایرانیان است که همه ما از برکات این لطف و شفاعت امام رئوف بهره‌مند هستیم. تصریح کرد: ما باید سیره و سلوک این امام رئوف را مورد توجه و الگوی خود قرار دهیم تا شایسته‌ترین ثمره و نتیجه زندگی را به‌عینه مشاهده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل ضرورت هزینه کرد درست وجوهات شرعی را یادآور شد و گفت: بدون تاخیر و در یک فرآیند معقول، منطقی و قانونمند باید این وجوهات شرعی به‌مصرف برسند. حسین‌نژاد افزود: نباید با تاخیر و تعلل در هزینه‌کرد این وجوهات ذمّه‌ای به گردن ما بماند، بلکه بهتر است در سریع‌ترین زمان هم در هزینه‌کرد و هم ثبت و ضبط دقیق آن اقدامات موثر از طرف مدیران شهرستانی و معاونان کمیته امداد انجام شود.

وی ضرورت احداث واحد‌های مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری را به عنوان اولویت اصلی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری بیشترین حجم کاری کمیته امداد متمرکز در حوزه مسکن است تا سرپناهی مناسب برای نیازمندان تامین شود. حسین‌نژاد تعامل و همکاری بیشتر با بانک‌های عامل و فرمانداران را در اجرایی شدن این طرح ارزشمند یادآور شد و اضافه کرد: امیدواریم شرایط مناسبی فراهم آید تا مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به ویژه در روستا‌ها از مسکنی مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha