اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4145231
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل برگزار شد

در راستای برگزاری برنامه‌های کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل، اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل با حضور مسئولین کشوری، استانی و مردم انقلابی اردبیل برگزار شد.

اجلاسیه شهدای روحانیون و طلاب اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از ایثار اردبیل، اجلاسیه شهدای روحانی و طلاب اردبیل، ۱۱ خرداد ماه با حضور مسئولین کشوری، استانی و مردم انقلابی در سالن اجتماعات ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی ذالنوری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) به اهمیت پیروی از راه راستین شهدا تاکید کرد. وی تصریح کرد: روحانیون از اول تحولات انقلاب اسلامی همیشه در صف اول بوده و در جریان‌های انقلاب حضور داشتند.

ذالنوری گفت: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی نقش برجسته‌ای داشتند و ضمن عمل نمودن به وظیفه اصلی خود در راستای تبلیغ دین مبین اسلام، از جمله مشوقان حضور رزمندگان در جبهه حق علیه باطل بودند. وی در ادامه افزود: امروزه طلاب و روحانیون سنگر آن شهدای والامقام را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی به‌صورت جهادی پر کرده و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین در خط مقدم این جهاد می‌باشند.

انتهای پیام
captcha