دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد
کد خبر: 4145330
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
با حضور وزیر بهداشت

دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شد

دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و به‌بهره‌برداری رسید.

افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، امروز، ۱۲ خردادماه با حضور وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و به‌بهره‌برداری رسید.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت و درمان در جریان این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در دولت قبل کلنگ‌زنی شده بود و در زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت مسئولان این پروژه تکمیل شد.

وزیر بهداشت گفت: ۵۵۰ دانشجوی پرستاری و مامایی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و پروژه دانشکده پرستاری یکی از بهترین دانشکده‌های کشور است.

وی با اشاره به کمبودهای تجهیزاتی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: قطعاً پس از بازگشت به تهران کمک‌های مالی برای خرید تجهیزات در نظر گرفته می‌شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد، ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شد.

وزیر بهداشت و درمان در پایان گفت: دو هزار پروژه خانه بهداشت در دولت سیزدهم تکمیل و افتتاح شد و در سال جدید سایر پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

ارسلان خالدی‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سال ۹۵ آغاز و برای تکمیل این دانشکده تاکنون ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشکده پرستاری در مساحت ۳۶۰۰ مترمربع و در سه طبقه احداث شده است، این دانشکده دارای ۱۲ کلاس و دو سالن آمفی‌تئاتر است.

انتهای پیام
captcha