فعالان و برگزیدگان جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4145334
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

فعالان و برگزیدگان جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه یزد تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه یزد از برگزیدگان دانشگاهی و کشوری سی‌وهفتمین مرحله سراسری «قرآن و عترت» این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از فعالان و برگزیدگان جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد،طی مراسمی با حضور عباس کلانتری، رئیس دانشگاه یزد از برگزیدگان دانشگاهی و کشوری سی‌وهفتمین مرحله سراسری «قرآن و عترت» این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام محمدحسن تولائی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد، 11 خردادماه در این مراسم که در مسجد امام حسین(ع) این دانشگاه برگزار شد، گفت:‌ قرآن کتاب معرفت است و انسانی که به تعبیری ریشه لغوی آن به انس است، اگر با قرآن انس داشته باشد و همنشینی با قرآن را برگزیند، برایش مصونیت ایجاد می‌شود البته به شرط آنکه با نیت صادقانه و در جهت رشد با قرآن انس بگیرد.

تولائی بیان کرد: انس با قرآن به انسان پر پرواز می‌دهد، ذهن و فهم را پویا می‌کند، مأنوسان با قرآن می‌فهمند و درک می‌کنند آنچه دیگران نمی‌توانند بفهمند و درک کنند.

یادآور می‌شود، رئیس دانشگاه نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه از تلاش‌های فعالان حوزه قرآن و عترت قدردانی کرد و در پایان از افراد برگزیده در این حوزه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha