برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ارومیه
کد خبر: 4145734
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ارومیه

مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان درصدد تحریف مسیر و اهداف امام هستند و ما باید با معرفت و شناخت آرمان‌ها و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب از این موضوع جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام رحیم نیساری، مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام رحیم نیساری، مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی 13 خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی شایسته است که به عصر خمینی نام‌گذاری شود زیراکشور و انقلاب اسلامی ما با نام و یاد امام راحل در بعد بین‌المللی شناخته شد. 

وی افزود: دشمنان درصدد تحریف مسیر و اهداف امام هستند و ما باید با معرفت و شناخت آرمان‌ها و مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب از این موضوع جلوگیری کنیم. 

حجت‌الاسلام نیساری بیان کرد: همه اقشار جامعه به‌خصوص نسل جدید و آینده باید بیش از پیش با آرمان‌های مقدس و الهی حضرت آشنا شوند و به دیگران و فرزندانشان هم تبییین کنند. 

وی ادامه داد: امام خمینی با جهان‌بینی و آینده‌نگری خود انقلاب را در سراسر جهان مطرح کرد و اثرگذاری اندیشه امام در جهان اسلام پیامبرگونه بود و این تأثیر در جهان به طوری گسترش یافت که همه سیاسیون و حتی دشمنان اذعان دارند که این مرد بزرگ نگاه دنیا را تغییر داده است.

مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آیت‌الله خامنه‌ای به درستی که بهترین گزینه برای رهبری انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی بودند و رهبر انقلاب نیز همانند امام خمینی(ره) بر اتحاد و وحدت تاکید کرده و ایستادگی در برابر ظلم را وظیفه همه می‌دانند. 

وی گفت: امام راحل همیشه مسلمانان را به اتحاد مسلمانان ترغیب می‌کرد و همیشه تاکید داشت که مسلمانان نباید اجازه دهند اختلافات میان مذاهب اسلامی زمینه‌ساز فتنه انگیزی و اختلاف افکنی دشمن شود.

انتهای پیام
captcha