سازش‌ناپذیری امام خمینی‌(ره) در برابر استکبار رمز پیروزی انقلاب است
کد خبر: 4145740
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

سازش‌ناپذیری امام خمینی‌(ره) در برابر استکبار رمز پیروزی انقلاب است

قاضی محاکم تجدیدنظر دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قاطعیت و سازش‌ناپذیری امام خمینی(ره) در مقابل استکبار و عوامل دین‌زدایی که ریشه در اعتقادات اسلامی ایشان بود، یکی از رموز پیروزی نهضت انقلاب بود..

حجت‌الاسلام علیزاده، قاضی محاکم تجدیدنظربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی حجت‌الاسلام علیزاده، قاضی محاکم تجدیدنظر 13 خرداد در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین اروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام راحل شخصیت منحصر به فرد جهان اسلام بود که نه تنها یک رهبر دینی بود بلکه با بینش سیاسی خود شرق و غرب را به زانو درآورد و اسلام را که غریب مانده بود دوباره مطرح کرد. 

وی افزود: امام خمینی(ره) اندیشمندترین و متفکرترین فیلسوف علمی و مذهبی جهان معاصر بود که دلدادگی مردم به ایشان به عنوان ولی و امام خود وصف‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام علیزاده بیان کرد: یاد و نام امام کمک به ادامه مسیر شهدای انقلاب همچون شهدای ۱۵ خرداد است.

وی ادامه داد: قاطعیت و سازش‌ناپذیری امام خمینی(ره) در مقابل استکبار و عوامل دین‌زدایی که ریشه در اعتقادات اسلامی ایشان بود یکی از رموز پیروزی نهضت انقلاب بود.

قاضی محاکم تجدیدنظر تصریح کرد: رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران قلب‌ها را در ماتم فرو برد و این نشان از شخصیت معنوی ایشان دارد و درست است که در ظاهر از بین ما رفت ولی افکار، اندیشه‌ها و حرف‌های امام خمینی(ره)، شخصیت و مبارزات وی در این انقلاب به یادگار ماند تا نسل‌های آینده؛ این انقلاب را که ریشه در عاشورای حسینی و انقلاب مهدی(عج) دارد بشناسند و به دیگران بشناسانند.

وی گفت: مقام معظم رهبری که تربیت شده مکتب امام هستند شایسته‌ترین فرد به عنوان جانشین امام راحل هستند که تاکنون به خوبی رهبری ملت ایران و جهان اسلام را به عهده گرفته و در مقابل شرارت‌های بیگانگان ایستاده و از کشور و ملت ایران دفاع می‌کند و وظیفه ما است که با تابعیت از ولایت مطلق ایشان ادامه دهنده راه امام خمینی‌(ره) و شهدای انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha