دشمن به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام است
کد خبر: 4145749
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
استاندار لرستان:

دشمن به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام است

استاندار لرستان با اشاره به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است، گفت: دشمنان به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی هستند که نقاط قوت را به نقطه‌ ضعف تبدیل کنند.

نشست هم اندیشی جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی طرح ملی جهاد تبیین و ایجاد قرارگاه عملیاتی عصر شنبه، ۱۳ خردادماه با حضور حجت‌‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خرم‌آباد برگزار شد.
 
فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این نشست که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین در تمام سطوح، اظهار کرد: با توجه به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است، دشمنان به‌دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی هستند که نقاط قوت را به نقطه‌ضعف تبدیل کنند.
 
وی یکی از اهداف اصلی قرارگاه جهاد تبیین را امیدآفرینی و شناخت بیشتر آن در بین گروه‌های جهادی و مردمی برشمرد و افزود: مسئولیت‌های این طرح فراتر از وظایف سازمانی است.
 
استاندار لرستان با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، صرفاً یک وظیفه سازمانی و حرفه‌ای در میان نبوده است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس به حرکت جهادی رزمندگان به جهت دفاع از ارزش‌ها روح بخشید، همین امر باعث شد رزمندگان تقدیم جانشان را از حفظ جان اولی‌تر بدانند؛ بنابراین این نگاه نیز باید در جهاد تبیین وجود داشته باشد و همه دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های خود را به‌خوبی و فراتر از مأموریت‌های سازمانی تبیین کنند.
انتهای پیام
captcha