محفل انس با قرآن در خان ببین برگزار شد
کد خبر: 4145771
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)؛

محفل انس با قرآن در خان ببین برگزار شد

به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) سیصد و هشتاد و نهمین کرسی تلاوت با حضور امام جمعه خان‌ببین و علاقمندان به برنامه‌های قرآنی به همراه مداحی شب گذشته، ۱۴ خرداد در مصلی خان‌ببین و منطقه فندرسک برگزار شد.

محفل انس با قرآن در خان‌ببین

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) سیصد و هشتاد و نهمین کرسی تلاوت با حضور امام جمعه فندرسک و علاقمندان به برنامه‌های قرآنی به همراه مداحی شب گذشته، ۱۴ خرداد در مصلی خان‌ببین و منطقه فندرسک برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه خان ببین امام خمینی(ره) را نمونه معاصر یک فقیه استکبار ستیز دانست و گفت: راهی که امام راحل رفت، طبق تعالیم ناب اسلامی و قرآنی بود.

امام جمعه خان‌ببین تصریح کرد: الگوبرداری ملت‌های مظلوم و ستمدیده از انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و زورگویان معاصر بیانگر قرآنی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از فرهنگ دین و آموزه‌های قرآنی بود، گفت: انتخاب مسجد به عنوان پایگاه مبارزه انقلابیون از دیگر دلایل قرآنی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان‌اینکه بزرگترین معجزه قرن توسط امام خمینی(ره) رقم خورد، گفت: فرهنگ قرآنی علت ماندگاری انقلاب است و دیگر حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ذیل مسئله قرآن قرار می‌گیرند.

همچنین در این محفل قرآنی مرتضی احمدی و ابراهیم رضایی از قاریان شهرستانی به تلاوتی از آیات کلام الله مجید پرداختند و در ادامه به مناسبت سالگرد رحلت امام( ره) مراسم نوحه خوانی و سینه زنی توسط مداح اهل‌بیت( ع) برگزار شد.

انتهای پیام
captcha