فقر مهارتی؛ بزرگترین چالش در حوزه اشتغال
کد خبر: 4145835
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان کرد:

فقر مهارتی؛ بزرگترین چالش در حوزه اشتغال

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در حوزه اشتغال مناطق مشکل اعتباری نداریم، بلکه با چالشی  به عنوان فقر مهارتی مواجه هستیم.

فقر مهارتی چالشی در حوزه اشتغال

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران، 14 خرداد ماه در جمع مسئولان نهادها و ادارات شهر آلاشت شهرستان سوادکوه، گفت: در حوزه اشتغال مناطق مشکل اعتباری نداریم، بلکه با چالشی  به عنوان فقر مهارتی مواجه هستیم.

وی افزود: فقر مهارتی و بیکاری از طریق آموزش‌های فنی و حرفه ای برای جوانان و تحصیل در رشته‌هایی که آموزش و مهارت لازم را جهت کسب درآمد به همراه داشته باشد، برطرف خواهد شد.

معافی تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست راهبردی دولت مردمی و انقلابی، مبتنی بر دو مسئله مهم اشتغال جوانان و نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن، کمیته امداد در خط مقدم این دو حوزه  قرار دارد و مشغول فعالیت است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه کمیته امدادامام(ره) در سطح کشور بیش از نیمی از مسئولیت ساخت مسکن و اشتغال را عهداه دار است. خاطرنشان کرد: در سال جاری یک هزار و بیست میلیارد تومان، جهت ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی جوانان مازندران، اعتبار تسهیلات اشتغال در کمیته امداد امام(ره)به تصویب رسیده است.

انتهای پیام
captcha