عزت و استقلال مهم‌ترین ارمغان انقلاب بود
کد خبر: 4145847
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

عزت و استقلال مهم‌ترین ارمغان انقلاب بود

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عزت و استقلال بزرگترین ارمغان انقلاب و مهم‌ترین هدیه امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب به ملت بزرگ ایران بود، که باید آن را قدر بدانیم و ارج بنهیم.

سردار طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز گذشته 14 خرداد در مراسم سالگرد بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد که مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: عزت، استقلال و آزادی مهم‌ترین هدایای امام خمینی بود که با پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران، آنها را به ملت بزرگ کشورمان بخشید، پس باید عزت و استقلال کنونی کشورمان را ارج بنهیم چون ساده به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر کشور از جمله آذربایجان غربی و میاندوآب با همت مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: این مجالس فرصت ارزشمندی برای تبیین ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای اذربایجان غربی با بیان اینکه، امام خمینی (ره) در مقابل طاغوت ایستادگی کرد و در نهایت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا احکام الهی در جامعه پیاده شود، گفت: دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز امام راحل بود.

رحیمی با بیان اینکه، حضرت امام راحل همواره بر ضرورت تلاش آحاد مردم برای دشمن‌شناسی تأکید داشتند، ادامه داد: بنابراین ضروری است، در برهه کنونی ما نیز دشمن را شناخته و اقدام به‌موقع در موقع توطئه‌های متعدد آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه، حضرت امام خمینی (ره) به ما عزت و استقلال هدیه کرد، بنابراین باید تلاش کنیم، ضمن حفظ دستاوردهای انقلاب، کشورمان را در همه زمینه‌ها به نقطه اوج برسانیم و همه قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

انتهای پیام
captcha