امام خمینی (ره) با اعتماد به مردم بزرگترین تحول را در کشور ایجاد کرد
کد خبر: 4145859
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

امام خمینی (ره) با اعتماد به مردم بزرگترین تحول را در کشور ایجاد کرد

فرماندار میامی با بیان اینکه امام (ره) با ایمان به خدا و راهی که در آن قدم گذاشت و با اعتماد به مردم توانست بزرگترین تحول ایران را رقم بزند، گفت: امروز از برکات انقلاب اسلامی در دورترین روستاهای شهرستان میامی نیز بهترین امکانات وجود دارد.

امام خمینی (ره) و مردم

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، شب گذشته، 14 خرداد، در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع میامی با بیان اینکه انقلاب ما در تاریخ ماندگار شد، گفت: انقلاب اسلامی الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی توانست کار بزرگی را صورت دهد که مردم ما در سرنوشت خودشان دخیل باشند که مردم در دوران طاغوت در سرنوشت خودشان دخیل نبودند و کشور در دست بیگانگان اداره می‌شد.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای کشور تحولات عظیمی را به دنبال آورد اظهار کرد: یکی از مهمترین تحولات جایگزینی نظام مردم‌سالاری دینی به جای دیکتاتوری بود.

آشوری با بیان اینکه امروز مردم ما در تمام تصمیمات کشور دخیل هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است، متذکر شد: یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی این است که فضای معنویت به همت امام (ره) در کشورمان زنده شد.

به گفته وی؛ امام (ره) با ایمان به خدا و راهی که در آن قدم گذاشت و با اعتماد به مردم توانست بزرگترین تحول ایران را رقم بزند امروز از برکات انقلاب اسلامی  که در دورترین روستاهای شهرستان میامی نیز بهترین امکانات وجود دارد.

انتهای پیام
captcha