۱۵ خرداد موجب ارتقای هوشیاری سیاسی مردم ایران شد
کد خبر: 4145861
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

۱۵ خرداد موجب ارتقای هوشیاری سیاسی مردم ایران شد

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد گفت: این قیام موجب افزایش هوشیاری سیاسی در سطح جامعه و کشور شد.

قیام 15 خرداد 42

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان، نماینده ولی فقیه در این سازمان، عصر روز گذشته ۱۴ خرداد در مراسم بزرگداشت سالگرد امام (ره)  و قیام خونین 15 خرداد در سمنان  با بیان اینکه دشمنان نظام با توطئه شوم خود در صدد تخریب انقلاب و تحریف راه و رسم امام راحل برآمده‌اند گفت: لازم است تا با معرفی شخصیت والای امام راحل و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر انقلاب، این توطئه شوم را خنثی کرد.

وی افزود: قیام ۱۵ خرداد و همزمانی آن با سالروز ارتحال امام بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف این قیام و نقش ایشان در شکل‌گیری انقلاب و استقرار نظام اسلامی در کشور است. 

حجت‌الاسلام قربانیان با اشاره به اینکه سالروز ارتحال امام فقط برای برگزاری مراسمی با شکوه نیست یادآور شد: باید از آن به منظور تبیین شخصیت امام (ره) و معرفی ایشان به نسل حاضر و نسل‌های آینیین شخصیت ده استفاده کرد.

به گفته وی؛ امام خمینی (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که با اندیشه‌های بلند الهی، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و تحول عظیمی در جهان به وجود آورد و همه پایه‌های کنگره‌های کفر، شرک و نفاق را در دنیا متزلزل ساخت.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد متذکر شد: این قیام نشان داد مردم با روحانیت ارتباطی ناگسستنی دارند و هرگز این ارتباط قطع نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پایه‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران محکم شد  گفت:  این قیام موجب افزایش هوشیاری سیاسی در سطح جامعه و کشور شد.

وی افزود: امام (ره) یک شخصیت عارف واصل بودند و شخصیتی فیلسوف و فقیه بود و در دل همه مسلمانان جهان جای گرفت و نام این شخصیت ارزنده مانند خورشید می‌درخشد. 

انتهای پیام
captcha