فضاسازی بیله‌سوار در مراسمات ملی و مذهبی قابل قبول نیست
کد خبر: 4146005
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
امام جمعه شهرستان بیله‌سوار تاکید کرد؛

فضاسازی بیله‌سوار در مراسمات ملی و مذهبی قابل قبول نیست

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: فضاسازی مراسمات ملی و مذهبی در شهرستان بیله‌سوار قابل قبول نیست.

فضاسازی بیله‌سواربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ۱۶ خرداد ماه به صورت مشترک با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی بیله‌سوار و جعفرآباد در محل دفتر امام جمعه شهر بیله‌سوار برگزار شد. حجت‌الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار در این جلسه ضمن تشریح مناسبت‌های دهه کرامت و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام تاریخی پانزده خرداد گفت: این مناسبت‌ها بهترین فرصت و ظرفیت برای تبلیغ شعائر اسلام می‌باشد که باید به‌نحو احسن جامعه جوان و نوجوان ما از آن استفاده کنند.

امام جمعه بیله‌سوار ضمن اشاره به وضعیت فرهنگی در جامعه علی‌الخصوص مقوله عفاف وحجاب در جامعه گفت: هدف اصلی دشمن از راه‌اندازی جنگ ترکیبی در کشور، تغییردر ادراک، فهم وشعور، شناخت و اعتقادات و آندلسی‌کردن وضعیت فرهنگی جامعه ایرانی می‌باشد. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن انتقاد از وضعیت بودجه فرهنگی در نقطه صفر مرزی در شهرستان بیله‌سوار گفت: سهم فرهنگی از بودجه شهرداری و فضاسازی شهر در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سال مناسب این شهرستان مرزی نیست.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ضمن انتقاد از عدم فضاسازی مناسب در شهر با محوریت عفاف و حجاب تا کید نمود: متاسفانه در یک شهرستان آن هم شهرستانی در نقطه صفر مرزی با جمعیتی بیش از ۵۳ هزار نفر که بدون آنتن بیش از بیست کانال کشور همسایه قابل مشاهده است، ولی یک بنر با محوریت عفاف وحجاب در شهر قابل مشاهده نیست. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه تصریح کرد: باتوجه به این‌که دولت سیزدهم، دولت مردمی وانقلابی می‌باشد، انتظار می‌رود دولت آقای رییسی با تخصیص اعتبار ویژه بر مساله فرهنگ و توجه و برنامه‌ریزی ویژه به عفاف وحجاب، در این امر خطیر پیش‌قدم باشد.

انتهای پیام
captcha