افتخارآفرینی معلمان و دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره قدر تا قدر
کد خبر: 4146097
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

افتخارآفرینی معلمان و دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره قدر تا قدر

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل از کسب ۵ مقام برتر توسط همکاران و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی استان در جشنواره کشوری قدر تا قدر خبر داد.

جشنواره قدر تا قدربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد شفائی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل، ۱۶ خردادماه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی قدر تا قدر در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره کشوری با محوریت نماز، بندگی، مهدویت و ظهور مختص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و تلفیقی فراگیر و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور برگزار گردیده است.

شفائی افزود: دبیرخانه کشوری این جشنواره در اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران(خرداد ۱۴۰۲) مستقر بود. پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه، ۵ مقام برتر توسط همکاران و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی استان به‌دست آمده است.

وی گفت: در این جشنواره کشوری همکاران و معلمان شاغل، آقایان محمد شفائی و سعید رضازاده به ترتیب مقام اول و دوم در رشته عکاسی و آقای حمید فرضی‌زاده مقام اول در رشته شعر و در بخش دانش‌آموزی خانم الهه سیدندیری سوها مقام اول در رشته شعر و آقای ابوالفضل صادقی مقام اول در رشته قصه‌نویسی را در جشنواره در سال ۱۴۰۲ کسب کردند.

انتهای پیام
captcha