برگزاری کارگاه زیست‌ عفیفانه در مشگین‌شهر
کد خبر: 4146187
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

برگزاری کارگاه زیست‌ عفیفانه در مشگین‌شهر

معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع زیست عفیفانه و با محوریت حجاب و عفاف خبر داد.

کارگاه زیست‌عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب در مشگین‌شهربه گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری حوزه اردبیل، شهربانو افشاری، معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر، ۱۶ خردادماه در شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی و نیازسنجی صورت‌گرفته، کارگاه آموزشی زیست‌عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب برای مبلغان طرح امین، معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش، مربیان بسیج و مربیان عقیدتی سیاسی پایگاه‌های بسیج سپاه به‌صورت شهرستانی در مدرسه علمیه فاطمیه(س) برگزار شد.

معاون فرهنگی، تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر افزود: تبیین معنا و پیشینه عفاف و حجاب، بیان کارکردهای حجاب در حوزه رفتار فردی و اجتماعی و اصول روابط سالم، ارائه راهکارهای جذب کودکان به پوشش و عفت از سرفصل‌های این کارگاه بود. وی یادآور شد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای سطح علمی و مهارتی متولیان تربیتی و همچنین آشناسازی آنان با اصول و مبانی حجاب بود تا مربیان این کارگاه در مدارس و پایگاه‌ها بتوانند در اقناع‌سازی مخاطبان نسبت به مقوله عفت موفق‌تر عمل کنند. افشاری اظهار کرد: این کارگاه با حضور ۹۰ نفر تشکیل شد و در آن حجت‌الاسلام‌ اکبر شعبانی به ارائه مطالب پرداخت.

انتهای پیام
captcha