برپایی غرفه «عفاف و حجاب» در مشگین‌شهر + فیلم
کد خبر: 4146238
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

برپایی غرفه «عفاف و حجاب» در مشگین‌شهر + فیلم

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان مشگین‌شهر از برپایی غرفه «حجاب و عفاف» توسط خواهران طلبه در منطقه توریستی پل معلق این شهرستان خبر داد.

حوزه علمیه خواهران مشگین شهربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران شهرستان مشگین‌شهر، فاطمه نعمتی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان مشگین‌شهر، ۱۶ خردادماه در حاشیه برگزاری غرفه حجاب و عفاف در این شهرستان اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از بارزترین نماد فرهنگ اسلامی مستلزم برنامه‌های فرهنگی و هدفمند است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌های دشمن و معاندان نظام در جهت ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌عفتی و فروپاشی نظام خانواده در جامعه اسلامی، ضرورت دارد نهاد‌های تربیتی و آحاد جامعه با حرکت یکپارچه و منسجم در راستای عملی‌کردن این فریضه الهی گام بردارند. مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر با بیان این‌که بیشترین آسیب بی‌حجابی با توجه به موقعیت سنی، متوجه دختران نوجوان است، تاکید کرد: تکریم جایگاه انسانی زن از برکات حجاب است.

نعمتی در تشریح فعالیت غرفه عفاف و حجاب، عنوان کرد: در طرح فرهنگی تبلیغ چهره به چهره حجاب که توسط خواهران طلبه در منطقه توریستی پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد، طلاب این واحد حوزوی با دعوت از مدعوین به بازدید از غرفه، با اهدا گل و شیرینی و ملزومات حجاب به بانوان جوان و بدحجاب، به تبیین جایگاه و ضرورت پوشش اسلامی و معرفی الگوی برتر قرآنی حضرت زهرا(س) پرداختند.

انتهای پیام
captcha