سرپرست جدید نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد
کد خبر: 4146300
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

سرپرست جدید نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.

انتصاببه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا به‌عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.

در بخش‌هایی از این حکم انتصاب آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و فرهنگی، به‌موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی منصوب می شوید.

اکنون که در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، شرایط ایجاب می‌کند حرکت دانشگاه در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی با تکیه بر تجارب و اندوخته‌های پیشین و با عزمی بیش از پیش صورت پذیرد.

امید است جنابعالی در نهاد علمی دانشگاه، با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قراردادن تقوای الهی و تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و با هم‌فکری و همکاری دانشگاهیان متعهد به ایران اسلامی و استفاده بهینه از امکانات و تجربیات موجود، در تحقق وظایف و تکالیف تعیین‌شده گام برداشته و در این طریق موفق باشید». 

شایان ذکر است حضور و فعالیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریز و ارومیه، حضور رزمی تبلیغی در دفاع مقدس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان مدارس علمیه خارج از کشور، وزارت امور خارجه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه ۲ کشور، مرکز مطالعات استراتژیک و افکارسنجی نهاد، کمیته نشست‌های علمی تخصصی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، مرکز هم‌اندیشی اساتید و نخبگان و اعزام تبلیغی فرهنگی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج کشور، از فعالیت‌های اجرایی حجت الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا است.

انتهای پیام
captcha