ایمان قوی در مدیران فرهنگی زمینه‌ساز حرکت‌های بالنده مسجدمحور است
کد خبر: 4146460
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

ایمان قوی در مدیران فرهنگی زمینه‌ساز حرکت‌های بالنده مسجدمحور است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت:‌ قدرت روحی و ایمان قوی در مدیران فرهنگی زمینه‌ساز حرکت‌های بالنده مسجدمحور است.

مصطفی آمون مدیرستاد هماهنگی کانون مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل، 17 خردادماه، در آئین افتتاحیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: فعالیت‌های محله‌محور، جهادی، انقلابی و مسجدی در نقاط مرزی به مثابه مقابله با هجمه‌های فرهنگی هست و این تلاش‌ها در کانون‌های مساجد شهرستان بیله‌سوار چشمگیرتر است. آمون افزود: قدرت روحی و ایمان قوی در مدیران فرهنگی زمینه‌ساز حرکت‌های بالنده مسجدمحور است.

وی تصریح کرد: کارگروه ویژه‌ای برای مشارکت با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی جهت حمایت از برنامه فرهنگی کانون‌های مساجد تشکیل شده و تلاش می‌کنیم تا اعضای کانون‌های مساجد از خدمات تخفیفی این نهادها بهره‌مند شوند. آمون اضافه کرد: تقویت فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه حضور اعضای کانون‌های مساجد در مسابقه قرآنی مدهامتان و تشکیل مساجد پایگاه قرآنی از جمله برنامه‌های سال جاری است که با مشارکت فعالان عضو کانون اجرایی خواهد شد. وی ادامه داد: ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد برای بازتاب این برنامه‌ها در فضای مجازی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران مسئولان باید باشد تا بتوانیم فعالیت‌های مسجدمحور را به‌خوبی در بین عموم مردم تبیین کنیم.

آمون عنوان کرد: طرح رویش شامل کانون‌های تربیت‌محور و جشنواره امید از دیگر برنامه‌هایی است که دستورالعمل‌های آن‌ها به‌بزودی به کانون ابلاغ خواهد شد تا بتوانند فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کنند. این مسئول اظهار کرد: توجه به برنامه‌های خانواده‌محور در راستای تعالی خانواده و معرفی سبک زندگی اسلامی و ایرانی برای نوجوانان و جوانان نیز از دیگر فعالیت‌ها در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت طی سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha