ترویج مصادیق جهاد تبیین در بین بانوان ضروری است
کد خبر: 4146485
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

ترویج مصادیق جهاد تبیین در بین بانوان ضروری است

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ترویج مصادیق جهاد تبیین از جمله سبک زندگی و فرزندآوری در بین بانوان جامعه ضروری است.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، ستاره رادفرد، مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، ۱۷ خرداد ماه، در جلسه بررسی فعالیت‌های اداره تبلیغات اردبیل در سخنانی اظهار کرد: بانوان قشر مهم جامعه هستند که باید در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی به حوزه بانوان اهمیت خاصی داده شود. وی گفت: بزرگان دین همواره بانوان را محور تربیت دینی جامعه عنون کردند و در اندیشه جامعه‌شناسان غربی نیز بازسازی معنویت جامعه به‌دست بانوان انجام می‌شود که این امر نشان از اهمیت نقش بانوان در احیای فرهنگ دینی جامعه است و باید در این خصوص برنامه‌ریزی مدون از سوی متولیان فرهنگی جامعه انجام شود.

مشاور امور بانوان تبلیغات اردبیل بر ضرورت ارائه برنامه‌های فرهنگی مدون در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: اکنون تمام تمرکز و برنامه دشمن به سمت زنان جامعه است و با ارائه انواع مد و طراحی لباس‌های متنوع متناقض با ارزش‌های ایرانی و اسلامی درصدد ترویج آسیب‌های فرهنگی در جامعه است لذا باید برنامه قوی فرهنگی در خنثی‌سازی توطئه دشمن تدوین شود.

رادفرد تشکیل شبکه فعالین اثرگذار در حوزه بانوان را عامل موثر در توسعه فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: تعالی فعالیت بانوان با بهره‌بردن از ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار میسر می‌شود چرا که حرکت ایرانی و اسلامی زنان در جامعه یک گام ارزشمند انقلابی است که دید زنان را در جامعه وسعت بخشیده و مبدأ حرکت اثرگذار و پیشرفت بانوان در کشور خواهد بود. وی توجه به مصادیق جهاد تبیین در حوزه بانوان را مهم عنوان کرد و گفت: موضوعات مهمی اعم از سبک زندگی، فرزندآوری و راه‌های مقابله با استرس و فشار‌های روحی بانوان باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ویژه بانوان مورد توجه قرار گیرد که در این خصوص طرح‌های آموزشی و نشست‌های فرهنگی در دستور کار است.

مشاور امور بانوان تبلیغات اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی بانوان، توانمندسازی اساتید و سخنرانان و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی ویژه دختران جوان از دیگر اولویت‌های حوزه بانوان در اردبیل است.

انتهای پیام
captcha