عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد
کد خبر: 4146488
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد مهدی موعود(عج) استان گفت: درصدد هستیم عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقامه نماز مورد ارزیابی قرار گرفته و از دستگاه‌های برتر در این زمینه تجلیل به عمل می‌آید.

جلسه شورای اقامه نماز گلستان با حضور امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان در این جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که با حضور امام جمعه گرگان، استاندار گلستان که امروز، ۱۸ خرداد ماه در بیت الزهرا(س) گرگان برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت گفت: با تلاش همه مدیران دستگاههای اجرایی فعالیت‌های نماز و مهدویت در حوزه فرهنگی و آموزشی در سطح استان در حال اجرا می‌باشد و اجرای بیشتر فعالیتها نیازمند حمایت همه مسئولین می‌باشد.

محمدی در بخشی از سخنان خود توضیحاتی پیرامون برنامه‌های مهدویت در استان ایراد کرد و گفت: کمیته مهدویت در شورای اسلامی شهر و زیر نظر کمیسیون فرهنگی در حال برنامه‌ریزی امور مهدوی در شهرستان است و ضرورت دارد این امر در سایر شهرستانها تشکیل شود.

وی با بیان اهتمام ویژه به نماز باید در برنامه‌های دستگاههای اجرایی نهادینه شود، گفت: مدیران و مسئولان اجرایی دستگاههای مختلف باید شرایطی را برای کارمندان در امر اقامه نماز فراهم کرده تا در این زمینه تحولی عمیقی در سطح ادارات شاهد باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز در پایان سخنان خود از شروع ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه نماز خبر داد وگفت: بعد از بررسی نهایی از مدیران برتر در این حوزه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha