جمع‌آوری بیش از ۶۸۰ میلیون تومان زکات در شهرستان انگوت
کد خبر: 4146490
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

جمع‌آوری بیش از ۶۸۰ میلیون تومان زکات در شهرستان انگوت

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در سال گذشته ۶۸۲ میلیون تومان زکات از کشاورزان شهرستان انگوت جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری زکاتبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جمشید جاهدزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت، ۱۷ خرداد ماه در جلسه شورای زکات و تجلیل از مبلغان این فریضه الهی در انگوت اظهار کرد: کشاورزان مومن و متدین انگوت بعد از برداشت محصول خود، نسبت به پرداخت زکات به عنوان فریضه واجب الهی اقدام می‌کنند که امسال نیز به رغم خشکسالی و وارد آمدن خسارت هنگفت سیل، تلاش بر این است تا جمع‌آوری زکات در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: کمیته امداد این شهرستان در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان، پرداخت تسهیلات را در دستور کار قرار داده که سال گذشته در این حوزه ۲۱۵ نفر از مددجویان به ارزش ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفته‌اند. جاهدزاده افزود: امسال نیز بحث اشتغال با توجه به رویکرد کمیته امداد در اولویت برنامه‌ریزی‌ها است و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه بتوانیم برنامه‌ها و اهداف تعیین شده را تحققی عینی ببخشیم.

وی دیگر رویکرد این نهاد انقلابی را احداث و تجهیز واحد‌های مسکونی برای مددجویان اعلام و تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه، بنیاد علوی و بنیاد مسکن به امضا رسیده، ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی در اولویت قرار گرفته است. رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت بیان کرد: در سال گذشته در این حوزه ۷۰ مورد احداث مسکن مددجویی را شاهد بودیم و در کنار آن تعمیر و به‌سازی ۱۴۸ واحد نیز به‌انجام رسیده است.

انتهای پیام
captcha