شماره دویست‌وچهلم «فکه» منتشر شد
کد خبر: 4146813
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

شماره دویست‌وچهلم «فکه» منتشر شد

شماره دویست‌و‌چهلم ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» در 56 صفحه منتشر شد.

به گزارش ایکنا، شماره دویست‌و‌چهلم ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» در 56 صفحه منتشر شد. این ماهنامه به مدیرمسئولی علی حسین‌پور بیست‌و‌چهارمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد. صاحب امتیاز این ماهنامه موسسه فرهنگی هنری جنات فکه است.

در این شماره ماهنامه موضوعاتی چون؛ دوباره مسیح، همتراز انبیا، خلیج فارس تمام ایران است، آموزش و تربیت مطلوب، غیرتی که دریغ نشد ما عربستان و دیگران، تحقق رهنمودها، شکوفایی حیات یک جامعه، شمال غربی جنوب و سپاه مقدر و موثر آمده است. درضمن پرونده ویژه این شماره با عنوان در وادی گمنامی به شهید مدافع حرم الیاس چگینی اختصاص دارد.

در بخشی از دوباره مسیح آمده است؛ «محمد بروجردی سال 1333 در خانه علی‌رضا پور دره‌گرگی و خدیجه محمدی در روستای دره گرگ بروجرد دیده به جهان گشود. او سومین فرزند خانواده بود و یک خواهر و یک برادرتر از خوش داشت. تاریخ تولدش در سجل، اول فروردین قید کردند. شهرت خانوادگیشان پوردره گرگی بود اما مامور ثبت احوال آن روز، شهرت محمد را  به اشتباه پدر دره گرگی ثبت کرد. پدرش بیماری ناشناخته گرفت و محمد تک و تنها او را روی چوب ونمد قرار داد و بی آنکه کدخدا و دیگران یاریشان کنند».

در بخش در وادی گمنامی که مرتبط با شهید مدافع حرم الیاس چکینی می‌شود نیز آمده است؛ «بعضی‌ها جهاد مبارزه برایشان یک راه ممتد و همیشگی است. گاهی زمان و مکانش تغییر می‌کند یا شاید عنوان و صبغش. اما هدف، نه! یکی است؛ جهاد در راه خدا برای دفاع از موجویت اسلام. حالا بستر این جهاد، خاکریزی باشد میان گرمای طاقت‌فرسای خوزستان یا سنگری سخت و سرد در دل کوه‌های کردستان، خیلی فرقی نمی‌کند. اینکه داخل مرزهای خودت بجنگی و سینه به سینه دشمن باید یا هزاران کیلومتر آنطرف‌تر، درسرزمین غریب، دشمنی سیاه‌دل و دل و سیاه‌پوش نشان بگیری توفیری ندارد».

انتهای پیام
captcha