برگزاری عصر شعر در شهر سرعین
کد خبر: 4151822
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
به‌مناسبت عید قربان و غدیر؛

برگزاری عصر شعر در شهر سرعین

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین و با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری سروش نغمه امید و با حضور جمعی از شعرای برجسته استان اردبیل، عصر شعر به‌مناسبت عید قربان و غدیر در شهرسرعین برگزار شد.

برگزاری عصر شعربه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، رئوف موسوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل، 11 تیرماه در این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی به شعرا و اساتید حاضر در محفل شعرخوانی، حضور اساتید برجسته در این محفل را فرصتی مغتنم برای جوانان دانسته و اظهار امیدواری کرد که با تداوم حضور این عزیزان و هم‌چنین برگزاری منظم جلسات، شاهد شکوفایی بیش از پیش هنر شعر در استان باشیم.

داریوش سفیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این شهرستان از شعرا و ادیبان برجسته استان از ثبت رسمی انجمن ادبی شهریار سرعین خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی به‌عمل آمده شاهد برگزاری محافل شعرخوانی هر دو هفته یک‌بار در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشیم که در تلاش هستیم تا نشست‌های قصه‌گوئی، نقد و معرفی کتاب نیز به‌صورت متناوب برگزار گردد.

گفتنی است؛ این محفل ادبی میزبان استاد عسکر شاهی، شاعر و ادیب برجسته استان بود که با شعرخوانی و ایراد سخنرانی موجب رونق این محفل شدند.

انتهای پیام
captcha