دوره «تربیت معلم قرآن کریم» در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4152127
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

دوره «تربیت معلم قرآن کریم» در سمنان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دوره متمرکز و کامل روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در شهرستان سمنان برگزار شد.

محمد دلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، محمد دلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان امروز، 12 تیر از برگزاری دوره متمرکز و کامل روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در شهرستان سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: مؤسسه بوستان نور الحسین (ع) با همراهی تبلیغات اسلامی استان با هدف آموزش و تربیت معلمان در حوزه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دوره‌ای متمرکز را برگزار کرده است.

دلالی با بیان اینکه این دوره به صورت خودگردان و به مدت چند ماه در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره، مجتبی محمدیان و سرکار خانم راضیه نظری، دو نفر از مدرسان برجسته، به تدریس مباحث مرتبط با روش‌های تدریس در فنون معلمی و همچنین آموزش قرائت به سه روش بخش‌خوانی، کلمه‌خوانی و روان‌خوانی می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره، ۳۱ خواهر است، یادآور شد: پس از پایان دوره، مدرک گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

دلالی اظهار امیدواری کرد که این دوره، به تقویت و پیشرفت در علوم قرآنی و تربیت نیروهای متخصص در این حوزه کمک شایانی کند و فراگیری صحیح و درست قرآن کریم را در جامعه ترویج دهد.

انتهای پیام
captcha