تخصیص وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی به کارکنان دارای چهار فرزند
کد خبر: 4152827
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
همزمان با عید غدیر خم انجام می‌شود؛

تخصیص وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی به کارکنان دارای چهار فرزند

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به کارکنان دارای چهار فرزند شهرداری تهران در قالب بسته خرسند ساز خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی‌حسن، مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه تقدیر از کارکنان دارای چهار فرزند شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز و با حضور باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، تأمین حفظ و ارتقای سطح معیشت و سلامت نیروی انسانی را از عوامل موثر در افزایش بهره وری منابع انسانی دانست و گفت: رونمایی از بسته خرسندساز در همین راستا و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات معیشتی به کارکنان به عنوان یک استراتژی مهم مدیریتی صورت گرفت که خوشبختانه تاکنون رضایت حداکثری جامعه هدف را به دنبال داشته است. 

وی یکی از مهمترین بخش‌های بسته خرسندساز را ارائه تسهیلات تشویقی فرزندآوری در جهت تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: بر اساس محور نوبهار به محض ارائه گواهی ولادت فرزند، تمامی کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری تهران می‌توانند از تسهیلات پیش‌بینی شده برخوردار شوند. 

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام فوری، بدون ضامن و کم‌بهره ۵۰ میلیون تومانی به فرزند اول و دوم و ۱۰۰ میلیون تومانی به فرزند سوم به عنوان بخشی از تسهیلات فرزندآوری یاد کرد و گفت:  بسته هدیه شامل اقلام بهداشتی، البسه و تغذیه ویژه مادر تسهیلات دیگری است که به محض تولد نوزاد به کارکنان مشمول اعطا می‌شود. 

بنی‌حسن تعداد فرزندان متولد شده در خانواده شهرداری تهران از زمان رونمایی از بسته خرسندساز تا به امروز را در ۴۳۵ نفر ذکر کرد و یادآور شد:  وام فرزندآوری به حساب برخی از کارکنان مشمول واریز شده و سایر کارکنان نیز به محض ارائه مدارک از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.  

وی در پایان با بیان اینکه وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی فرزند چهارم و ۱۰۰ میلیون تومانی ویژه فرزند سوم به کارکنانی که تاریخ تولد فرزندان آنها پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده همزمان با عید غدیر خم پرداخت می‌شود. به زودی و با رونمایی از دومین بسته خرسندساز خدمات بیشتری به کارکنان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha