تربیت 100 قرآن‌آموز در مؤسسه «ترنم وحی»
کد خبر: 4153609
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

تربیت 100 قرآن‌آموز در مؤسسه «ترنم وحی»

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی ترنم وحی اژیه با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف با محوریت قرآن کریم، اظهار کرد: تاکنون دست‌کم 100 قرآن‌آموز را تربیت کرده‌ایم.

مطهره محسنی، مدیر موسسه فرهنگی قرآنی ترنم وحی اِژیِه درباره این مرکز اظهار کرد: این موسسه از سال 90 فعالیت خود را با عنوان مهد قرآن کریم و ولایت شهر اژیه زیر نظر مهد قرآن اصفهان آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این موسسه از سال 94 فعالیت خود را با عنوان فعلی ترنم وحی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد و در حال حاضر مجوز مهد استان اصفهان را نیز دارد و با اتحادیه موسسات قرآنی همکاری می‌کند.

محسنی با بیان اینکه در طول تابستان کلاس‌های متفاوتی برگزار می‌شود و در حوزه خلاقیت و هنر نیز در کنار قرآن به آموزش می‌پردازیم، اظهار کرد: قرآن‌آموزانی که در کلاس‌های این موسسه مورد آموزش قرار می‌گیرند، از گروه سنی دو به بالا را شامل می‌شوند.

به گفته مدیر موسسه فرهنگی قرآنی ترنم وحی اژیه، کلاس‌های آموزش قرآن برای سن دو تا شش سال در مهرماه آغاز می‌شود. برای افراد قرآن‌آموز با سن بالاتر، کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، تفسیر، تجوید و حفظ قرآن برگزار می‌کنیم.

محسنی با اشاره به کلاس‌های تفسیر قرآن کریم گفت: در این حوزه، سوره‌های خاص قرآن کریم مثل یس، حجرات و ... را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی از تربیت دست‌کم 100 قرآن‌آموز طی سال‌های اخیر خبر داد و افزود: در کنار آموزش قرآن، کلاس‌های مفاهیم دینی و قرآنی را نیز برگزار می‌کنیم که دوره نهج‌البلاغه از این جمله به شمار می‌رود.

محسنی از برگزاری جزءخوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در راستای برگزاری رویدادهای دینی و مذهبی، مراسم جشن عید غدیر، روز ولادت حضرت معصومه(س) و امام هادی (ع) را نیز برگزار کردیم.

تربیت 100 قرآن‌آموز در موسسه «ترنم وحی»تربیت 100 قرآن‌آموز در موسسه «ترنم وحی»

انتهای پیام
captcha