۱۱۵ زائر حج تمتع ایلامی وارد کشور می‌شوند
کد خبر: 4155107
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
امروز

۱۱۵ زائر حج تمتع ایلامی وارد کشور می‌شوند

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: ۱۱۵ زائر ایلامی که برای ادای فریضه حج تمتع عازم سرزمین وحی شده بودند، امروز، ۲۴ تیرماه در قالب یک کاروان وارد کشور می‌شوند.

سجاد رحمانی مدیر حج و زیارت استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به‌نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، سجاد رحمانی، مدیر حج و زیارت ایلام اظهار کرد: 115 زائر حج تمتع ایلامی امروز، شنبه 24 تیرماه، ساعت 21:10 دقیقه، با پرواز ایران‌اِیر، جده را به مقصد فرودگاه بین‌المللی حضرت امام(ره) ترک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جمعی از کارگزاران حج و زیارت استان به استقبال این حجاج خواهند رفت، افزود: گزارش وضعیت سلامتی این حجاج برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و به‌صورت روزانه بررسی می‌شد، به‌گونه‌ای که طی اعمال و مناسک حج در صحرای عرفات و منا روزانه بیش از 10 بار سلامتی حجاج با مدیر و عوامل اجرایی کاروان مورد بررسی قرار می‌گرفت.

رحمانی مدت زمان سفر حجاج ایلامی را در حج امسال، 38 روز ذکر کرد و گفت: بیش از 60درصد زائران حج امسال بالای 65 سال سن داشتند و مسن‌ترین زائر ایلامی نیز دارای 98 سال سن است که همگی آنها در سلامتی کامل به‌سر می‌برند و امیدواریم تمامی زائران سرزمین وحی در ادامه سفر خود با سلامت کامل به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام
captcha