سطح کیفی مسابقات قرآن اوقاف اردبیل رشد قابل توجهی دارد
کد خبر: 4155596
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
در مقایسه با سال گذشته؛

سطح کیفی مسابقات قرآن اوقاف اردبیل رشد قابل توجهی دارد

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اردبیل در تاریخ ۲۲ و ۲۳ تیرماه در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

رسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیلرسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل، در شهرستان‌های خلخال و کوثر با محوریت خلخال، در مشگین‌شهر و فخرآباد با محوریت مشگین‌شهر، و در گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با محوریت گرمی در 22 تیرماه و در اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز با محوریت اردبیل در ۲۳ تیرماه و در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) (برادران) و بنیاد نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا(س)(خواهران) برگزار شد.

وی افزود: داوران این دوره از مسابقات در بخش برادران آقایان رضا محمدپور(داور لحن)، محمدعلی کریمی(داور صوت)، غلامرضا صفایی(داور تجوید)، محمدمقدسی اقدم(داور حسن حفظ)، حجت ایزدپناه(داور وقف و ابتدا)، و در مسابقات بانوان خانم‌ها هاله فیروزی(داور صوت)، حمیده کوهی(داور لحن)، مژده مهماندوست از استان گیلان(داور وقف و ابتدا)، سمیه وظیفه شعاع از استان آذربایجان شرقی(داور حسن حفظ) و مرضیه فولادی و شیرین شیخ‌نواز(داوران تجدید) بودند.

محمدی خاطرنشان کرد: تعداد 150 نفر در این مسابقات حضور داشته و در مقایسه با سال گذشته از سطح کیفی و رشد خوبی برخوردار بود. محمدی ادامه داد: زمان اعلام نتایج نفرات برتر و راه‌یافته به مرحله استانی متعاقبا اعلام می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: زمان برگزاری مرحله استانی ۲۲ شهریورماه پیش‌بینی شده و مکان برگزاری متعاقبا از طریق پیامک و تلفن به متسابقین اطلاع‌رسانی و بعد از تایید نتایج در هر رشته نفرات اول تا سوم به مرحله‌ی استانی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha