امضای تفاهم‌نامه احداث بیمارستان بین اوقاف و آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4156067
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

امضای تفاهم‌نامه احداث بیمارستان بین اوقاف و آستان عبدالعظیم(ع)

تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 225 تختخوابی در شهرستان ری میان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه احداث بیمارستان بین اوقاف و آستان عبدالعظیم(ع)

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، زمین موهوبه معروف به روحانی‌نژاد به مساحت ۱۱ هزار و ۸۰۰ متر مربع جهت احداث بیمارستان ۲۲۵ تخت خوابی به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) واگذار شد.

این بیمارستان در منطقه‌ای محروم و نزدیک حرم مطهر، احداث و به صورت خیریه به مردم شهیدپرور و با ایمان ری و مناطق اطراف آن خدمت‌رسانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در این دیدار ضمن تشکر از حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی، این اقدام را میمون و مبارک دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد از نقشه‌ها و طراحی‌های این بیمارستان آماده شده، انتظار داریم در فرصت مناسب بنای آن احداث و آماده بهره‌برداری شود.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون دارالشفای کوثر وابسته به آستان مقدس با خدمت‌رسانی روزانه به حدود ۲۲۰۰ نفر، خدمات گسترده‌ای به محرومان و مردم شهرری و مناطق اطراف ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha