۱۶۳ حافظ کرمانشاهی در آزمون مرحله دوم اعطای مدرک به حفاظ حضور داشتند
کد خبر: 4157629
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

۱۶۳ حافظ کرمانشاهی در آزمون مرحله دوم اعطای مدرک به حفاظ حضور داشتند

آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که شامل آزمون‌های شفاهی است در کرمانشاه با حضور ۱۶۳ حافظ برگزار شد که نتایج نهایی آن در هفته‌های پایانی مردادماه اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که شامل آزمون‌های شفاهی است در کرمانشاه با حضور ۱۶۳ حافظ برگزار شد که نتایج نهایی آن در هفته‌های پایانی مردادماه اعلام می‌شود.

وی افزود: در این دوره تمامی مراحل آزمون شفاهی شامل «حسن حفظ، صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید» با استفاده از ظرفیت داوران بومی برگزار شد.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون شرکت‌کنندگان در سه مقطع حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار شد که در صورت کسب حد نصاب و نمره قبولی مدرک معتبر حفظ تخصصی دریافت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: زمان آزمون مرحله سوم با اعلام نتایج آزمون مرحله دوم مشخص خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha