مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4159145
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 تا 29 مردادماه در استان ایلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از  28 تا 29 مردادماه در حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 25 آقا و 26 بانو طی 2 روز برگزار خواهد شد، افزود: نفرات برتر این مرحله، طبق سهمیه و حدنصاب کسب شده به مرحله مقدماتی که در نیمه دوم مهرماه به‌صورت ضبط تصویری برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد و مرحله نهایی نیز آذرماه امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عزیزی اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در 20 تیرماه با معرفی افراد برتر به پایان رسید که در آن 278 نفر شامل 178 بانو و 100 آقا در رشته‌های حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی در رده سنی بالای 18 سال به رقابت پرداختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: تعداد 327 نفر شامل 55 آقا و 272 بانو نیز در رشته‌های بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و بخش معارفی تخصصی شامل رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه ثبت‌نام کرده‌اند که مرحله شهرستانی این رشته‌ها نیز در  12 مردادماه به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha