دانشگاه باید محل تربیت مدیران آینده باشد
کد خبر: 4159633
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

دانشگاه باید محل تربیت مدیران آینده باشد

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رویکرد هیات‌های رسیدگی به تخلفات رویکرد صیانتی و پیشگیری است، گفت: دانشگاه باید محل تربیت مدیران آینده باشد.

سیدابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداریبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهم مردادماه، در نشست با اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فضای همدلی موجود در این دانشگاه، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی یکی از دانشگاه‌های با کم‌ترین آمار تخلفات در سطح دانشگاه‌های کشور است.

وی دانشگاه را یک محل مقدس و مرکز تعلیم و تعلم معرفی کرد و افزود: دانشگاه باید محل تربیت مدیران آینده جامعه باشد و در همین راستا باید به بهترین نحو ممکن کار کنیم و هچگونه کم کاری نداشته باشیم.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جامعه با محوریت قانون جلو می‌رود، تصریح کرد: ما در قبال حقوقی که دریافت می‌کنیم، یک سری تعهدات وجود دارد که باید نسبت به انجام آن اهتمام ویژه داشته باشیم. وی با بیان اینکه احساس مسئولیت اجتماعی در دانشگاه باعث پیشرفت آن خواهد شد، گفت: دشمن سال گذشته تلاش کرد مرکز اغتشاشات را به دانشگاه بکشاند تا با این کار مرکز قدرت را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه باید به عنوان محل گفتگوی اندیشه‌ها و تضارب آرا شناخته شود، افزود: رعایت نظم، امانت داری و توجه به سلامت اداری در دانشگاه بسیار مهم بوده و سایر ادارات نیز باید دانشگاه را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد هیات‌های رسیدگی به تخلفات رویکرد صیانتی و پیشگیری است، خاطرنشان کرد: آبروی افراد برای ما بسیار مهم است و همه تلاش ما این است که تا جایی که ظرفیت قانونی اجازه می‌دهد، پرونده‌ای برای همکاران تشکیل نشود.

انتهای پیام
captcha