آزادی بیان در غرب دروغی آشکار است
کد خبر: 4160146
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

آزادی بیان در غرب دروغی آشکار است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اهانت به ساحت مقدس قرآن نزد تمام مسلمانان و آزادی خواهان محکوم است، گفت: آزادی بیان در غرب دروغی آشکار است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر در کشور سوئد و اهانت به ساحت قرآن کریم، اظهار کرد: این رخداد‌ها از زمان‌های گذشته سابقه‌دار است و این‌ها از قدرت نفوذ قرآن و معارف اهل بیت(ع) هراس دارند.

وی افزود: در نماز و قرآن می‌خوانیم «خدایا ما را به راه راست هدایت کن» و این یعنی هیچ قدرتی بالاتر از قدرت پروردگار نیست و اینجا دیگر استکبار جهانی معنایی ندارد.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه دشمنان از اسلام هراس دارند، تصریح کرد: چنین حوادثی با وجود آنکه اهانت به کتب آسمانی است، مانع از گسترش اسلام نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: امام حسین(ع) در راه اسلام به شهادت رسیدند و حضرت عباس(ع) در عاشورا فرمودند برای حفظ اسلام به میدان آمده‌ام.

وی به ۱۴ مرداد رور حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا با استفاده از واژه حقوق بشر اقدام به هر کاری می‌کند اما حقوق بشر اسلامی به تمام ابعاد زندگی انسان‌ها توجه دارد که شامل آزادی، استقلال، کرامت انسانی و ... است.

آیت‌الله علما با یادآوری ۱۹ مرداد، یادآور شد: این روز سالروز حمله اتمی آمریکا به ژاپن است و هنوز پس از گذشت سال‌ها جوابی به این اقدام داده نشده است.

امام جمعه کرمانشاه به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره و اظهار کرد: روز خبرنگار در پیش است و اصحاب رسانه باید بدانند وظیفه سنگینی را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha