بیش از یک‌میلیون پرس غذا بین نیازمندان کرمانی توزیع شد
کد خبر: 4160563
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
به‌مناسبت ماه محرم

بیش از یک‌میلیون پرس غذا بین نیازمندان کرمانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۴۷ پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم خبر داد و گفت: این میزان اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، خیران و مساجد طبخ و بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کرمانی توزیع ‌شده است.

غذابه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۴۷ پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم خبر داد و گفت: این میزان اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، خیران و مساجد طبخ و بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کرمانی توزیع ‌شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی همزمان با ایام محرم و صفر، اظهار کرد: طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم ۱۶ هزار و ۳۸۲ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند ارائه‌ شده است. میزان کمک‌های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی در استان کرمان طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.

عسکری‌نژاد با اعلام روش‌های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام
captcha