هدیه روز خبرنگار 5 برابر شد
کد خبر: 4161126
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
وزیر ارشاد خبر داد:

هدیه روز خبرنگار 5 برابر شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هدیه روز خبرنگار گفت: این هدیه که از طرف رئیس جمهور به خبرنگاران اهدا می‌شود، امسال 5 برابر شده است.

هدیه روز خبرنگار 5 برابر شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز 17 مرداد در آیین اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌های ایران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که بعد از وقفه 10 ساله، جشنواره رسانه ایران به همت همکارانم در معاونت مطبوعاتی و با مشارکت همه عزیزان و دلسوزان در حوزه رسانه‌های کشور به خوبی برگزار شد. تشکر ویژه را تقدیم رئیس جمهور مکتبی می‌کنم که با وجود تراکم کاری دعوت به این نشست را پذیرفتند. آقای رئیس جمهور به این میزان اکتفا نکردند و برای کسانی که عضو سامانه ای‌رسانه هستند، هدیه روز خبرنگار را پنج برابر افزایش دادند.

وی افزود: برای افرادی که در حوزه خبرنگاری طبق قواعد مطبوعات فعال هستند، بیمه و سایر موضوعات مرتبط با آنان را تأمین می‌کنیم. در حوزه مسکن خبرنگاران نیز با هماهنگی بخش‌های دولتی و مدیریت رئیس جمهور به همه خبرنگارانی که در طرح ملی مسکن ثبت نام و اقدام کرده‌اند، به موضوع مسکن آنها کمک خواهیم کرد.

اسماعیلی ادامه داد: سال گذشته سال پرمخاطره‌ای را پشت سر گذاشتیم و با تروریسم رسانه‌ای و جنگ ترکیبی در بین انشقاق‌ها مواجه بودیم. دولت مکتبی در چنین شرایطی، راه‌های دشواری را در حال طی کردن است و نظام اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند و بدخواهان مردم ایران نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دادند. بنابراین ما با جنگ ترکیبی تمام عیار مواجه بودیم و با مقاومت فرزندان ایران که بخشی از آنها در سنگر جهاد تبیین ایستاده‌اند، این شرایط را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش کرده و می‌کند که ما را از مسیر خود دور بدارد اما جامعه رسانه‌ای این مسیر را هموار کرده و ما در این راستا ده‌ها شهید تقدیم کرده‌ایم.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: جامعه رسانه‌ای این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد و دولت خدمتگذار به دنبال ایجاد عدالت فرهنگی است. در این راستا رئیس جمهور در طول یک سال به تمام استان‌ها سفر کردند؛ همچنین به برخی استان‌ها که شرایط متفاوتی داشتند، چندین بار سفر کردند و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کردند تا امیدآفرینی کنند. در این راستا از همه اصحاب رسانه و فرهنگ که نظام اسلامی و دولت مردمی را برای تحقق اهداف الهی یاری می‌کنند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۷
0
0
سلام خسته نباشید هدیه نهاد ریاست جمهوری به مناسبت روز خبرنگار چه زمانی واریز میشود؟
سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۴
0
0
سلام
این هدیه رییس جمهور چی شد پس؟
قرار بود پنج برابر بشه
captcha