دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4162188
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در البرز برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان البرز گفت: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در البرز ویژه طلاب پایه چهار به بالا، دانشگاهیان رشته‌های دانشگاهی مرتبط الهیات، علوم قرآن و حدیث و افراد دارای سابقه فعالیت‌های علمی و فرهنگی مؤثر در حوزه تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

قرآن کریم

فرخ‌لقا پورمختار، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در استان خبر داد و اظهار کرد: دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه طلاب پایه چهار به بالا، دانشگاهیان رشته‌های دانشگاهی مرتبط الهیات، علوم قرآن و حدیث و افراد دارای سابقه فعالیت‌های علمی و فرهنگی مؤثر در حوزه تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش نیاز شرکت در دوره «قبولی در آزمون ورودی با ارائه مدرک قبولی با معدل بالای ۱۵ در سطح ۱ تا ۳ تدبر در قرآن و قبولی در مصاحبه شفاهی» است.

این مسئول تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود و تاریخ آزمون ورودی ۲۷ ماه جاری است که به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان البرز در پایان یادآور شد: زمان برگزاری دوره در بخش مجازی شهریورماه و در بخش حضوری مهرماه سال‌جاری خواهد بود همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس LMS.TELAVAT.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha