شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق
کد خبر: 4162244
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق

استاندار خوزستان با تأکید بر شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق، گفت: جلسات رسمی با مسئولان عراقی تنها باید تحت پوشش قرارگاه مستقر در مرز انجام شود و دیگران این مورد را مدنظر قرار دهند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست ستاد اربعین استان امروز یکشنبه ٢٢ مردادماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مرز شلمچه برگزار شد.

استاندار خوزستان در این جلسه بر شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق تاکید و اظهار کرد: نقاط حادثه ‌خیز بر روی نقشه مشخص شود؛ همچنین امکانات لازم، نیروهای امدادی و خدمات رسان در این مناطق مستقر شوند.

حسینی محراب با بیان اینکه کنترل ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل ازدحام خودروهای حامل زوار در شب ضروری است، بیان کرد: پیشنهاد می شود که نقشه ها و فیلم های سال گذشته مشاهده شود تا نیروها در آن فضای ذهنی قرار بگیرند و آمادگی لازم رابرای کنترل شرایط داشته باشند.

وی به وضعیت پارکینگ ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت نرم افزاری پارکینگ ها در حال انجام است. استاندار خوزستان ادامه داد: برای تأمین آب و یخ در مسیر حرکت زائران اقدامات ویژه ای صورت گرفته است.

حسینی محراب بر پایش تصویری مسیر حرکت زوار تاکید کرد و ابراز داشت: همدلی بیشتری میان رسانه های استان جهت پوشش فعالیت های اربعین صورت گیرد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: جلسات رسمی با مسوولان عراقی تنها باید تحت پوشش قرارگاه مستقر در مرز انجام شود و دیگران این مورد را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha