دشمن در کم‌رنگ کردن عزاداری‌های محرم ناکام مانده است
کد خبر: 4162972
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
استاندار ایلام:

دشمن در کم‌رنگ کردن عزاداری‌های محرم ناکام مانده است

حسن بهرام‌نیا گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر با تشکیل کمپین، از مردم خواستند در عزاداری امسال شرکت نکنند، اما محرم امسال به فرموده مقام معظم رهبری باشکوه‌تر از سال‌های اخیر برگزار شد و دشمن در کم‌رنگ کردن عزاداری‌های ناکام ماند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از استان، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، چهارشنبه ۲۵ مرداد در همایش مدیران و مسئولان هیئت رزمندگان اسلام استان ایلام ، اظهار کرد: تلاش‌های دشمن برای خاموش‌کردن حرارت و شور بی‌نهایت محرم و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و کم‌رنگ کردن عزاداری‌های عاشقان آن حضرت بعد از واقعه کربلا تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع)، استان ایلام را آماده استقبال از زائران اربعین ذکر کرد و افزود: خوشا به‌ حال آنان که در این مسیر خدمت می‌کنند و امسال نیز با وجود گرمای هوا، خدمت به زائران را با جسم و جان می‌پذیرند.

بهرام‌نیا گفت: بلافاصله بعد از پایان اربعین سال گذشته، تمهیدات لازم برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان در دستور کار قرار گرفت و امروز توسعه این زیرساخت‌ها منجر به فراهم‌شدن سفری ایمن، راحت و ارزان برای زائرین شده است که بارزترین آنها توسعه راه‌های منتهی به مهران است که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم ایلام به‌عنوان پایتخت خادمان سیدالشهدا(ع) خدمتگزار زائرین اربعین هستند، ادامه داد: در هفته جاری همایش بزرگ موکب‌داران در مصلای بزرگ شهر ایلام برگزار شد و پیام این همایش، آمادگی برای پذیرایی و ارائه خدمت به زائران بود.

وی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی با اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha