مشارکت پررنگ در انتخابات تیر خلاص به طمع دشمن است
کد خبر: 4163145
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
سردار سنایی‌راد:

مشارکت پررنگ در انتخابات تیر خلاص به طمع دشمن است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در حوزه سیاست رفع‌‌کننده تهدیدات است، گفت: مشارکت پررنگ در انتخابات تیر خلاصی به اغتشاشات و طمع دشمن است. واقعیت این است که اگر مشارکت کاهش یابد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فشارها زیاد خواهد شد.

سردار سنایی راد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا امروز ۲۶ مردادماه در مجمع عمومی تشکل‌های مردمی و سمن‌های چهارمحال‌وبختیاری که به مناسبت هفته‌ تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در استانداری چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد با اشاره به اینکه تمدن‌های بزرگ همچون مصر، بین‌النهرین، سومر، هند و... عمدتاً در کنار رودهای بزرگ شکل گرفتند، اظهار کرد: تمدن ایرانی اما با وجود داشتن رودهای بزرگ با تکیه بر قنات و بهره‌برداری حساب شده از رودخانه شکل گرفت که سمن‌ها نقش اساسی را در استخراج، توزیع و پایداری آب داشتند لذا می‌توان گفت که پایه‌های تمدن‌سازی ما مردم‌نهاد است.

وی با ذکر اینکه حکومت دینی با تکیه بر شبکه‌های مردمی و تبلیغی و تشکل‌های هیئتی و مسجدی شکل گرفته است، ادامه داد: امروز نیز با نقش دادن به شبکه‌های مردم‌نهاد می‌تواند از چالش‌ها عبور کند؛ دشمنان فقط مخالف نظام اسلامی نیستند بلکه مخالف ایران و ایفای نقش از سوی ما هستند که می‌تواند انحصار آنان را بشکند لذا بر خلاف ادعای لیبرال بودن، غرب در حوزه منافع خود به‌شدت انحصارطلب و دیکتاتور است.

سنایی‌راد تأکید کرد: غرب تلاش دارد تا با انحصارطلبی به مزیت برسد و دنبال آقایی بر جهان است، امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ ترکیبی است که بر افکار و اذهان جوانان ما تأثیر می‌گذارد. این است که می‌بینیم جوان امروز در دنیای مجازی غرق شده و انحصارجو و منفعت‌طلب است و امروز با این نسل مواجهیم. 

وی برخی از کاستی‌ها را متوجه خود ما دانست و توضیح داد: ما نتوانستیم نسل امروز را اجتماعی و مقید به ارزش‌ها بار بیاوریم و کرونا هم به اشاعه فضای مجازی و نیز تعطیلی مجامعی کمک کرد که جامعه‌پذیری در آنها اتفاق می‌افتاد نظیر رفت و آمدهای خانوادگی و خویشاوندی، محافل مسجد، بسیج و نظیر اینها.

سنایی‌راد ادامه داد: جایگزین این کاستی‌ها امروز باید مجموعه‌هایی به میدان بیاید که تابلوی مردمی دارند و مردم آنها را باور کنند، مردم امروز به دنبال فرد یا نهادی هستند که اعتماد کنند و لذا می‌بینیم در جریان یک زلزله، یک سلبریتی علم کمک به آسیب‌دیدگان را به دست می‌گیرد و مردم به او کمک می‌کنند. 

وی تلاش دشمن برای کمرنگ شدن محافل عزاداری امام حسین(ع) در محرم امسال را یادآور شد و افزود: امسال اما این محافل پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد زیرا مردم جنس مردمی هیئات را باور دارند و می‌دانند که افرادی از خودشان برپادارنده عزای حسینی در کوچه‌ها و محلات و مساجد هستند لذا مشارکت می‌کنند و به تبلیغات دشمن اعتنایی ندارند. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر اینکه مشارکت پررنگ مردم در حوزه سیاست رفع‌‌کننده تهدیدات است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات تیر خلاصی به اغتشاشات و طمع دشمن است. واقعیت این است که اگر مشارکت کاهش یابد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فشارها زیاد خواهد شد. 

سنایی‌راد با تصریح اینکه رئالیسم جوهره و مبنای سیاست غرب امروز است، بیان کرد: رئالیسم یعنی نگاه به قدرت و دشمنان اگر در ما قدرت ببینند، فشار را هم کم می‌کنند و بر همین مبناست که رهبر انقلاب می‌فرمایند انتخابات، نماد قوت ملی ماست. 

وی تصریح کرد: جُرم نظام اسلامی بلند کردن پرچم ولایت است و چون قدرت و اقتدار دارد مُجرم محسوب می‌شود، ما از نظر غرب مجرم هستیم که به باشگاه هسته‌ای دنیا پیوسته‌ایم و می‌توانیم موشک و پهباد بسازیم. ما در منطقه توسعه یافته و الهام‌بخش دیگران هستیم و اگر قرار است با عزت زندگی کنیم چاره‌ای جز قدرت یافتن نداریم زیرا ما ملت امام حسینیم و زندگی با ذلت را مغایر با عقیده می‌دانیم. 

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه کار مردمی سبب تولید، پيشرفت، توسعه و عزت برای کشور می‌شود، افزود: اعتمادسازی کار ساده‌ای نیست و لذا فعالیت در این حوزه مستلزم‌ حوصله، درایت و شجاعت است تا خروجی آن تضاعف در تضاعف پربرکت باشد. 

وی در پایان گفت: خدمت به مردم و محرومان ارزش بالایی دارد خاصه اینکه به محرومیت‌زدایی بینجامد.

انتهای پیام
captcha