شرکت بیش از 300 محله خراسان‌شمالی در پویش «محله اربعینی»
کد خبر: 4164204
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

شرکت بیش از 300 محله خراسان‌شمالی در پویش «محله اربعینی»

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: پویش «محله اربعینی» دارای دو بسته انتخابی زائر و جامانده است که مخاطب می‌تواند در فضای مجازی فعال کند و تلاش بر این است حداقل 300 محله در سطح استان در این پویش شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در پویش رزمایش محله اربعینی‌ تلاش بر این است که هر محله یک کاروان زیارتی داشته باشد و در کنار آن جاماندگان هم باید بدانند که در این ایام اربعین، رفتن مهم است نه رسیدن، پس بیایید حرکت کنیم.

وی افزود: این پویش دارای دو بسته انتخابی زائر و جامانده است که مخاطب می‌تواند فعال کند و تلاش بر این است حداقل 300 محله در سطح استان در این پویش شرکت کنند.

هدایتی ادامه داد: پویش محله اربعینی‌ به همت سازمان تبلیغات اسلامی در محورها و بسته‌های پشتیبان ازجمله رادیو اربعین، ره‌توشه، تجربه نگار، چگونه محله‌مان را اربعینی کنیم، موکب محله و به عشق حسین (ع) طراحی و در قالب پلتفرم در فضای مجازی منتشرشده است.

وی با اشاره به این‌که نباید از کسانی که به هر دلیل امکان حضور در این رزمایش بزرگ را ندارند غفلت کنیم، افزود: باید تا حد امکان مردم را نسبت به اربعین آگاه‌سازی کنیم،زمینه حضور افراد را فراهم کنیم و برای کسانی که فرصت و شرایط حضور پیدا نکرده‌اند، مراسم جاماندگان را که چندین سال است باهمت علماء و مؤمنین راه‌اندازی شده را توسعه دهیم و با راهکارهای مختلف و ابتکار عمل محله‌های خود را اربعینی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به نحوه شرکت در پویش محله اربعینی‌ ، افزود: علاقه‌مندان از همه اقشار اعم از برادران و خواهران می‌توانند با ورود به سامانه «محله اربعینی» به آدرس https://mahalehamdel.ir/arbaeen در این پویش سراسری شرکت کنند.

خبرنگار، آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha